Sabtu, 08 Maret 2014

Browse Manual » Wiring » » » » » » » » » Bakar apartmen kerana jumpa setan gay mahu memperkosanya

Bakar apartmen kerana jumpa setan gay mahu memperkosanya

29 Okt 2013

Bakar apartemen, lelaki Amerika ngaku ketemu setan gay
Ilustrasi setan gay. skreened.com ©2013 Merdeka.com

Seorang lelaki dari Negara  Oklahoma, Amerika Syarikat mengatakan pada polis  yang dia bertemu setan gay  . Dia juga katanya iblis itulah menyebabkan kekacauan dan kebakaran di apartemennya.

Surat khabar the Huffington Post melaporkan, Selasa (29/10), Jeremy Jarnell Anderson ditahan sebab laporan dirinya menjadi tidak terkendali. Saksi  mengatakan Anderson melemparkan perabutnya melalui pintu apartmen dan memecahkan jendela.

Tubuhnya berdarah namun dia menuang garam serta sabun ke sekujur badannya. Petugas tidak mampu berbicara dengannya mereka pun menggunakan alat kejut. Tersangka juga merobek-robek kulitnya namun dia bilang tidak terasa.
Bukannya takut ketika polis  menodongkan pistol, dia malah menyuruh petugas menjatuhkan senapang mereka agar Anderson dapat memukul dan melawan sesuatu. Tak berapa lama anggota keselamatan melihat asap mengepul di apartmen lelaki 22 tahun itu. Anderson mengatakan dia telah membakar Alkitab sebab disuruh oleh setan.

Ketika semua berakhir dan anggota keselamatan membawa Anderson ke rumah sakit, dia mengatakan telah dirasuk setan homoseksual. Dia bilang hendak diperkosa oleh setan itu. Si Iblis juga menginginkan dadah yang sedang digunakan Anderson.

Anderson menjelaskan dia bukan gay dan sangat sedih membiarkan setan homo itu merasuki dirinya. Petugas mengatakan dia harus menjalani pemeriksaan mental.
Anderson ditangkap dan didakwa dengan perbuatan pembakaran tingkat pertama.
 Sumber:Merdeka.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar